شهید احمد حجتی نجف آبادی

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از حمد و سپاس خداوند یکتا و درود بر محمد مصطفى و درود بر ائمه معصومین و درود بررهبر عظیم الشأن انقلاب آیت العظمى نائب الامام خمینى کبیر و سلام بر پدر و مادر و همسر و فرزندان و خواهران و برادران و دوستان و آشنایان و توصیه هاى زیر را مینمایم
۱- همیشه سعى کنید ازرهبر و ولایت فقیه پیروى کنید در خط امام گام بردارید ، چون شهید رجائى مقلد حقیقى و واقعى امام باشید و ازانحراف به چپ و راست بپرهیزید و راهها و رهنمودهاى امام را که همواره مرهمى است بر جراحات و التیام بخش خستگى و تلاش شبانه روزى رزمندگان بجان و دل گوش کرده و بکار بندید .
بارها از رزمندگان و عزیزان شنیده ام که میگویند برویم سخنان امام را گوش بدهیم تا حال بیائیم و نیرو بگیریم
۲- پیام به ملت وفادار به اسلام : با اتحاد و تلاش بیشتر براى ساختن کشورى اسلامى پیروى ازخط امام تا آخرین قطره خون (شهادت) جلوگیرى نکردن از آگاهى مردم و هدایت آنها .
۳- در مورد جنگ : ملت باید به جنگ بیشتر بیندیشد و همانطور که رهبر عظیم الشأن فرموده رهبر همان طفل دوازده ساله است پس جهاد درراه خدا واجب شرعى است .
و قاتلوهم حتى لا تکون فتنه و یکون الدین لله فان الله بما تعملون بصیر ..
رزمندگان عزیز سعى کنید فقط براى خدا بجنگید و بر آگاهانه مبارزه کنید و قدر خودتان را بدانید این وصیتها سعادتى است که مفت به دست نمى آید ازفرصت نهایت بهره را ببرید و پیام به ارگانهاى انقلابى :
شما فرزندان انقلاب هستید ایمان و فداکارى شما مبین انقلاب است ، مقاومت شما در مقابل سختیها همچون یاران رسول الله در صدر اسلام مى باشد ، اگر خداى ناکرده فردى نالایق در بین شما باشد آنرا طرد کنید و بجاى آنها افراد مومن و کاردان بگذارید چون افراد فرصت طلب و منافق بزرگترین ضربه را به انقلاب میزنند .
۴- پیام به اولیاء رزمندگان : شما بارها آرزو مى کردید خود یا فرزندانتان در کربلا بودید و به « هل من ناصرا ینصرنى » حسین(ع) لبیک بگوئید اکنون آن فرصت براى شما بدست آمده فرصت را غنیمت بشمارید و بیارى اسلام بشتابید .
۵- به اولیاء امور براى اینکه مردم از راه راست منحرف نشوند نقطه نظرهاى افراد را به نقطه نظرهاى امام و اولیاء دین مقایسه کنید هر کدام که به نظرهاى امام و ولایت فقیه درست بود آنرا انتخاب کنید ، همیشه فکر نکنید حتما حرفهاى شما صحیح و حرف دیگران غلط لااقل ده درصد هم احتمال بدهید که دیگران صحیح فکر مى کنند و شما اشتباه و به رایدیگران احترام بگذارید و خود را آماده براى خدمت به این ملت مستضعف نمائید .مبادا هنوز فکرطاغوتى در سر شما باشد و خون شهیدان را پایمال کنید هرکارى را بنام خدا و براى خدا شروع و به انجام برسانید .
۶- در امر تعلیم و تربیت فرزندانم کوتاهى نشود ، آرزو دارم در پناه حکومت اسلامى فرزندان شایسته اى براى اسلام و اجتماع خود گردند .
۷- مدت ۲ سال نماز و سه(۳) ماه روزه – اموال اینجانب را محاسبه و خمس آن را بپردازید اگر چه من بیش از آنچه خمس بدهکار هستم در راههایى که مى شود خمس را خرج کرد پرداخته ام .
( مهریه بتول پرداخت گردد) والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته احمد حجتى