شهید علی موحددوست

وصیت نامه

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ

کسانیکه که از چهار چوب و تنگ و تاریک زندگی پوچ و زود گذر دنیا پا فراتر می نهند. آنانکه بندهای اسارت و بندگی را پاره می کنند. آنانکه وابستگی های به خانه ، کاشانه ، مال ، جان ، مقام و حتی وابستگی به جان و زنده بودن را در هم کوبند و کسانیکه شب را در می درند در حالیکه به سوی خدا و رهبران واقعی مردم و جانشینان راستین پیامبر ، و به سوی اجرای پیامهای خدا پسندانه و رهنمودهای حیات آفرین امام شان حرکت می کنند و در این مسیر مرگ آنان را در می یابد پس بدرستیکه این حرکت توحیدی آنان بر خداوندگار بزرگ است.

نکاتی خواستم به تمام پدران و مادران و برادرانم برسانم، اینکه فرزندتان را تربیت اسلامی دهید و آنها را خوب پرورش دهید چون آینده اسلام نیاز مبرمی به وجود آنها دارد.

بر همگان روشن است که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام دامت افاضاته یک فردی دنیاطلب و ریاست طلب نبوده ونیست .بعد از حکومت حضرت علی(ع)تا بحال چنین رهبری آگاه و خردمند نیامده که بتواند اینطور شجاعانه در مقابل دشمن خدا ودشمن بشریت که در راس آن آمریکای جهانخواراست بایستد وبزرگواری وحقانیت شیعه را به اثبات برساند.

از برادران عزیزمیخواهم که اگر اسلحه من بر زمین افتاد او را رها نکنند و…..بروند،بلکه بردارند وبیاری، اسلام بشتابند وبا دشمنان خدا جنگ کنید که اگر کشته شوید یا بکشید شهید هستید و اجر شما با خداوند متعال است. وهمچنین شما ای خواهران عزیز با حجاب خود و رعایت کردن مسائل اسلامی،مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وامپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا بزنید.

طوفانی که انقلاب اسلامی ایران در سطح دریای خاموش بی حرکت وبی صدای دنیا به وجود آورد برای چپاولگران قابل تحمل نبود،برای کلاشان بین المللی قابل تحمل نبود،برای آمریکا و اسرائیل وشوروی قابل تحمل نبود،.به همین جهت ساکت ننشستند و وسائل اذیت جمهوری اسلامی نوپا را تدارک دیدند.حربه آنها ایجاد جنگ بین ایران وعراق بوده وبا دستاویزقرار دادن صدام ماجراجو و یزیدی جنگ تحمیلی بر علیه اسلام شروع شد.وما جهت سرکوب و خنثی کردن توطئه آنان از شهرها و خانه ها هجرت کردیم وبرای رضای خدا و خشنودی ولی عصر(عج) به جبهه های جنگ آمدیم و ما آماده ایم که انقلابمان راهر چه سریعتر به جهان صادر کنیم و خدا راشکر می کنیم که به ما لیاقت داد به سنگرهای اسلام بیائیم نوکری وسربازی امام زمان (عج) را بکنیم وخیلی خوشحالیم که توانسته ایم اصل ولایت فقیه را پیاده کنیم و ما با خون خودمان از این اصل محافظت خواهیم کرد و ما پشتیبان روحانیت در خط امام هستیم.

یک حرف با مادر خویش دارم:

حرکت وعمل من جهت پاسداری از دین خدا و رسالت پیغمبر است و تنها رضای خدا وخشنودی امام حسین (ع) وامام زمان(عج)را در نظر داشتم و اگرچندین بار زخمی شدم تنها جهت کسب رضای حق تعالی بود و حالا هم عزمی راسخ وثابت قدمی هر چه بیشتر برای سرکوبی دشمنان اسلام و قرآن به پیش می روم و اگر شهید شدم راضی نیستم ناراحتی بکنید چون تنها امانتی هستم از طرف خدا در دست شماها وباید افتخار کنید که خدا لیاقت داد وفرزند شما شهید شد.

واما یک مسئله مهم وآن اینکه امت عزیز سعی کنید دست از ولایت فقیه بر ندارید.چون مهمترین عاملی که در پیروزی انقلاب نقش داشت وخواهد داشت،همین ولایت فقیه که همان رسالت انبیا وامامان معصوم را بر دوش دارد ،می باشد.

سخنی با شما ای جوانان، نکند در رختخواب ذلت بمیرند که حسین(ع)در میدان جنگ شهید شد. ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع)درمحراب عبادت شهید شد و مبادا درحال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین(ع)در راه حسین و با هدف شهید شد.

وتو ای مادر مهربانم،سلام بر عاطفه ومهر ومحبت بیش از اندازه ات.

سلام بر اشک هائی که از دوری فرزندانت میریزی.

سلام بر آن جسم و روح بیمارت که زائیده زحمات فراوان توست.هیچگاه در طول زندگیم فراموش نکردم آنهمه زحمات فراوانت را.فراموش نکردم سرماهای زمستان را که از شب تا صبح،لباسهایمان را می شستی خداوند انشاءالله عاقبت ات را به خیر گرداند وروحت را با روح فاطمه علیها سلام محشوربگرداند.

مادر مهربانم بعد از مرگم فکر نکنید که دیگر بین شما نیستم.مگر میشود و امکان دارد چنین باشد؟

بدانید که از همیشه به شما نزدیکترم.

و توهمسر مهربانم، دلم میخواهد بعد ازمرگم چادرتان را برکمر بزنید وخوشحال وخندان باشید.همه کسانی را که برای دیدن ودلداری شما می آیند شیرینی بدهید.خوشحال وخندان باشید که دشمن خمشگین میشود خوشحال وخندان باشیدکه روحم خندان خواهد بود. ۲۲/۴/۶۳

به ظالمین بگوئید که اگرملت ایران تا آخرین نفرشان کشته شوند امام واسلام را تنها نخواهند گذاشت واین پیام را،پیام شهدای در خون علطیده را،پیام دلسوزانه پیرجماران را ملت ایران برسانید که جبهه ها را پر کنید اسلام را یاری کنید.

ما هم آرزو داشتیم، ماچکار کردیم؟ چرا شهید شدیم آیا ما بی ارزش بودیم؟پدر ومادر نداشتیم ازخانواده های مستضعف نبودیم؟آیا پدرومادرمان برای ما زحمت نکشیده بودند؟آیا تازه داماد نبودیم؟آیا بچه در شکم همسرمان نداشتیم؟ما تمام آرمان ها وآرزوهایمان را کنار گذاشتیم، برای این که ندای حسین گونه امام بزرگوارمان را پاسخ دهیم،برای اینکه اسلام پیروز شود.

ای خداوند:مرا در جوار پیامبر واولیاء ودوستانت”خصوصاً برادر عزیزم عباس کردآبادی که روحم برای دیدن جمال زیبایش،ای خدا-پرمی زند وبرای زیارت وجود پاکش لحظه شماری می کنم،وقتی که به خانه شان می روم تحمل دیدن جای خالی شان هم عباس وهم کریم را که از میان جمع خانواده شان پروازنموده اند ندارم. خدایا:مرا در جواراینان قرار بده.

وچند کلمه با خانواده های شهدای محله کردآباد.

شما با شهدای خودتان اسلام را بیمه کردید.به پیغمبر آبرو دادید ناموس اسلام را حفظ کردید،این-مسلم است که داغ جوان مشکل است،از دست دادن فرزند،برادر وپدر برای انسان طاقت فرساست ولی می دانید که حفظ اسلام از خون شهیدانمان عزیزتر است برای خاطر اسلام بود که در جنگ احد دندان پیغمبر اکرم شکست،نود جراحت بر بدن پیغمبر وارد شد واو همچنان کوه مقاوم دربرابر مشکلات ایستاد وصبر کرد.برای خاطر اسلام بود که امامان معصوم ما سلام الله اجمعین همه شربت شهادت نوشیدند.

اف بر این قدرت طلبی ها،اف براین خودستائیها،مگر با صدام به خاطر چه چیز هایی می جنگیم.

ما با صدام به خاطر قدرت طلبی که دارد و تجاوزی که به حقوق مردم کرده است می جنگیم.

خدایا: تومیدانی که من بهترین برادرانی که درطول چهارسال جنگ با آنها بوده ام از دست داده ام،وآنها هم مثل من از دست قدرت طلبها در اختیار هوای نفس بودند شکایت می کردند و از خدا طلب شهادت می کردند برادرانی همچون محمد سنائی،علی شفیعی،علی جعفری،عزیزالله بابائی وصدها دیگر،واین ها از دست عمل نکردن به پیام امام وپیام فقیه عالی قدر مینالدند.وا ما ای خدا،تو میدانی که هدف من لقاءتو وپیامبرتو واولیاء تو بود که این همه زجررا بر روح وجسم خود هموارکردم.

وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا.

خدایا،خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار