شهید احمد کریمی حبیب آبادی

وصیت نامه

«بسم‌رب الشهداء و الصالحین » «ام حسبتم ان تدخلوالجنه و لما یعلم الله الذین جاهدوا منکم و یعلم الصابرین »
گمان مکنید به بهشت داخل خواهید شد بدون آنکه خدا امتحان کند و آنانکه جهاد در راه دین کرده و آنها که در سختى‌ها صبر و مقاومت کنند مقاومتشان را بر عالمى معلوم گرداند. (آل عمران ۱۴۱) .
«و ما کان لنفس ان تموت الاباذن الله کتابا موجلا و من یرد ثواب الدنیا نوته منها و من یرد ثواب الاخره نوته منها و سنجزى الشاکرین »
هیچ کس جز بفرمان خدا نخواهند مرد که اجل هرکس در لوح قضاى الهى بوقت ثبت است و هرکه براى متاع دنیا کوشش کند از دنیا بهره‌مندش کنیم و هر که براى ثواب ابدى آخرت سعى نماید از نعمت آخرت برخوردارش گردانیم و البته خداوند سپاس گذاران را جزاى نیک خواهد داد. ( آل عمران ۱۴۴) .
ملتى که شهادت دارد اسارت ندارد. (امام خمینى ) .
اینجانب احمد کریمى بموجب شرایط و مسئولیت خطیرى که احساس مى‌کنم و در راهى که باعث سعادت است آمده‌ام یعنى پاسدارى از اسلام در صدد وصیتى شدم که بقرار زیر مى‌باشد.
با درود بى‌کران بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش بت‌شکن زمان ، این اسطوره امامت و رهبرى ، کوه صبر و استقامت ، الگوى ایمان و تقوى و مبارزه و مجاهدت در راه اسلام و سیاست امام خمینى و با سلام و رحمت خدا بر شهیدان طول تاریخ اسلام بخصوص شهداى انقلاب اسلامى ایران. بشما امت اسلامى قهرمان و آگاه هشدار میدهم که زمانى از هر لحظه‌اى که فکرش را بکنید حساستر است ، شما باید بیشتر از هر زمان وحدت خود را حــــفظ کنید با وجود این عالم؟؟؟ که نعمت گونه مى‌باشد و با قدرت رهبرى این سید بزرگوار و دیگر یارانش حضرت آیة الله منتظرى و یاران با وفاى صدیق دیگرش که در خط اصیل اسلام مجاهده مى‌کنند.
بکوشید تا اسلام زنده بماند و بجوئید تا انقلاب اسلامى حفظ شود ، بخروشید تا تداوم و انسجام جمع در محیط نهضت ادامه داشته باشد و صادر شود و در نتیجه کمر ظلم سیاه یعنى جنایتکاران شرق و غرب شکسته و حکومت اسلامى در سراسر دنیا بدست مستضعفان ایجاد شود.
بافتهاى عنکبوتى سیاستهاى محکوم و خطرناک منافقین را که درخط شیطان بزرگ و سازمانهاى مخوف و جهنمى سیا ، و پنتاگون و موساد است اى اهل ایمان چــنگ بزنید به ریسمان خدا و متفرق نشوید که تفرقه خواست دشمن شماست و پیامى که درجبهه‌ها در ؟؟؟ با نقش زیباى گلگون شده خون شهدا براى شماست اینکه لحظه‌اى از اطاعت رهبرى ولایت فقیه غافل نشوید و این سیاستهاى غلط آمریکائى ضد و لایت را محکوم نمائید که این خـــود حربه‌اى جدید است. آرى به آنها بگوئید جوانان ما کورکورانه چون دوران جاهلیت شاهنشاهى عمل نمى‌کنند بلکه در بطن مسائل با ابعاد نظامى سیاست ، مذهبى در جبهـــه‌ها مى‌رزمند و مى‌دانم آنها آگاه از کلیه مسائل و جریانات مى‌باشند و مى‌فهمند چه مى‌کنند اما بگویم من از سهم خودم در آخـــرت شکایت شما را به پیشگاه جدش رسول الله (ص) خواهم کرد و مى‌گویم من شاهد عالمان فاسق آخرزمان بودم و میدیدم چطور اصل ولایت را کتمان مى‌کردند باشد که موعود زمان ما قیام خود پایانش دهند. (انشاء الله) .
اینجا یعنى دانشگاه معنویات یا باصطلاح نظامى جبهه من شاهد ایثارگریهاى امت قهرمان ایرانم آن طفل ۹ ساله تا آن پیرمرد ۹۰ ساله ، آن پیر عجوز سالخورده‌اى که با دستهاى پیه‌بسته خـــــود بمن ثابت کرد ، در حد کمـــــال توانائى همه چیزش را براى اسلام رو کرده یعنى از آن بیل کشاورزیش گرفته تا جانش ، پسرش ، زندگیش ، سرمایه‌اش ، قدرتش ، دانه‌هاى کشتش و اسلحه‌اش که قــــــدرت حملش را نداشت ولى با نیروى ایمانش آنرا در بغل کول کرده و قلب دشمن را نشانه مى‌رفت ، مى‌بینم حمـــــــــاسه‌هاى رزم آوران ایران‌زمین را که با انگیزه آزاد ساختن مستضعفین جهانى از قید اسارتها و چپاولگریها و زورگوئى‌ها خود را آماده قیام مهدى (عج) مى‌کنند.
آرى اى رزم آوران جبهه‌ها بجنگید تا پیروزى کامل ولو آنکه هزار سال دیگر بجنگید ، عاقبت پیروزى از آن شماست – نمازهاى شب را بپا دارید ، براى ظهور امام زمان (عج) دعا کنید به اما عزیز دعا کنید ، از پاى ننشینید چــون کوه استوار بمانید که شما نزد خداوند اجرى دارید از روحانیت جدا نشوید که باعث فاصله میان شما از قرآن و اسلام است ، و اما من به جبهه‌ها مى‌روم شاید بفضل خداوند بشهادت در راهش بهره‌مند شوم ، در این ایام که امام مى‌فرماید: امیدوارم که به فتح آخرى نزدیک باشیم یکبار دیگر بانک الله اکبـــــــر پیروزى حماسه آفرینان اسلام را ناظریم و به امت حزب‌الهى ایران تذکر میدهم رابطه خود را با خداى خود نزدیک‌تر کنید به علم و تقوى مسلح شوید.
به پدر و مادر و برادران و خواهرانم توصیه مى‌کنم که با شهادت من افتخار کنید که خداى تعالى بر شما و من منت گذاشت تا یکى را از خانواده شما بسوى خویش باز خواند انا لله و انا الیه راجعون باشد که با این خون ناقابل توانسته باشم قسمتى از اصالت خودم را ادا کرده باشم.
اگر جسدم به شهرم رسید سعى کنید در مسجد جامع حضرت‌آیة‌الله طاهرى بر من نماز بگذارد و در پایان به پدر و مادر درود مى‌فرستم و از آنها طلب بخشش و حلالیت مى‌طلبم و به آنها توصیه مى‌کنم غمگین نباشید ، سعى کنید در مراسم من گریه نکنید. مــــرا حلال کنید براى مدت یکماه برایم اجیر بگیرید تا برایم روزه بگیرد. خداوند بشما صبـــــر و شکیبائى و استقامت عنایت بکند به خدا تکیه کنید . سلام مرا به امام امت و همگى برسانید امام را دعا کنید به خواهر و برادرانم و شما جوانان توصیه مى‌کنم بیشتر در مجالس اسلامى شرکت کنید. مطالعه کنید امیدوارم راه خود را انتخاب کرده باشید دیگر مزاحم نمى‌شوم . خدانگهدار
«والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته » احمد کریمى ۱۸/۱۲/۱۳۶۰