شهید احمد فروغی

وصیت نامه

«بسم الله الرحمن الرحیم »

شهادت یک انتخاب است نه یک اجبار ، این منطق ما شیعیان است که از حسین رهبر انقلاب تو عشق مى‌گیریم و ما شهادت را از حسین و رسالت و صبر و استقامت را از زینب مى‌آموزیم.
« و ام حسبن‌الذین قتلوا فى سبیل الله اموتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »به شهیدان که در راه خدا کار زار مى‌کنند مرده نگوئید بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزى مى‌خورند.
هر کس که عاشق خدا شد خدا هم عاشق او مى‌شود و انسانى که عاشق خدا شد براى رسیدن به معشوق خود باید خداگونه شود و شهید است که به آن مرحله مى‌رسد.
«الذین آمنوا یقاتلون فى سبیل الله و الذین کفرو یقاتلون فى سبیل طاغوت فقاتلوا اولیاء شیطان ان کید شیطان کان ضعیفا»کسانى که ایمان آوردند در راه خدا پیکار و جهاد مى‌کنند و کسانى که کفر ورزیدند در راه طاغوت پیکار و مبارزه مى‌کنند پس بکشید اولیاء و رهبران شیطان را براستى مکر و نیرنگ شیطان ضعیف است.
با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح را برگیریم و بکشیم اولیاء شیطان را که بیارى خدا بزودى زود شیطان بزرگ آمریکا را نابود کنیم. برادران و خواهران قبل از اینکه به جهاد و مبارزه بپردازیم باید به جهاد اکبر که عمان جهاد با نفس است توجه بکنیم و خودمان را بسازیم که بتوانیم جامعه را در مسیر انقلاب هدایت کنیم و پاسدار خود باشیم و تا بتوانیم پاسدار انقلاب باشیم و در همه حالت خدا را در نظر بگیریم و از خدا غافل نشویم و ؟؟؟ که نکنیم ؟؟؟ خدا بخواهد که عمر آنها از خداوند بتوانید که همیشه ؟؟؟ در تصمیم گیرى‌ها یارى کند.
پدر و مادرم سلام علیکم امیدوارم که خداوند بشما صبر و استقامت ؟؟؟ بدهد و همیشه خداوند شما را در رسیدن به هدفهاى مقدس یارى نماید براى این که من در راه این هدف مقدس شهید شدم خوشحال باشید و به امام دعا کنید. «ان الحیواة عقیده و جهاد» براى من هم گریه نکنید و ناراحت نباشید و بخندید که عشق من است من به تکامل رسیده‌ام و خدا مرا از شما ؟؟؟ انشاء مى‌پذیرد و افتخار کند که توانستید مرا تا این حالت برسانید و خداوند به شما اجر عظیم عطا کند. پولى که براى مجلس ختم مى‌خواهید خرج کنید به مستضعفین بدهید.
محسن را عضو سپاه کنید که جاى مرا پرکند. برادران همیشه یاور امام باشید و در همه حال خدا را در نظر داشته باشید. خواهران هیچ ناراحت نباشید ما پیروز هستیم و خوشحال باشید و فرزندان معتقد به اسلام تحویل اجتماع بدهید.
همسر عزیز و مهربانم امیدوارم که در رسیدن به اهداف مقدس خود موفق باشى و بتوانى فرزند مقید و معتقد به اسلام تحویل اجتماع بدهید. خودت هر جور که اسلام حکم کرده آزاد هستى و هیچ ناراحت نباش و خوشحال باش. بعلت اینکه وقت کم بود در نوشتن هیچ توجه به بعضى مسائل شود، باید همه برادران و خواهران ببخشید در پایان همه برادران و خواهران شهیدپرور و اسلام میرسانم و امیدوارم که موفق باشید.
احمد فروغى ۷/۹/۱۳۶۰

محل شهادت : بستان – عملیات طریق‌القدس